lördag 14 juni 2014

Skolvaslutningen

Här kommer några bilder från skolavslutningen. Det gick bra att sjunga och jag var inte nervös när jag väl skulle gå upp, däremot var jag alldeles skakig när jag kom ner igen och satte mig vid min klass. 
Efteråt samlades vi i vårt klassrum och vi fick våra betyg och våra lärare pratade lite om vår tid på skolan. Och jag var den enda som grät när vi kramades hejdå trots att jag var den som för någon månad sen ville därifrån mest av alla. Antagligen har jag bara svårt för att säja adjö.
Sedan gick jag och en kompis och fikade och jag lyxade till det med en bakelse och en kaka. Och vi satt och pratade i över en timme kanske över två. 
När jag kom hem la jag mig och sov och väcktes av mamma tio minuter innan jag skulle åka på en fest för klassen. Jag kände mig allmänt drogad och konstig men jag piggnade till senare på kvällen då vi grillade och skrattade som vi aldrig har gjort ihop förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar