onsdag 11 juni 2014

Snart så är det sommarlov...

Här kommer en liten suddig bild från avslutningsmiddagen alla niorna på vår skola hade igår. Det var väldigt mysigt att äta middag tillsammans med sin klass. Och det var väldigt kul att höra alla oplanerade och improviserade tal som lät ungefär lika dant, men de var ändå väldigt charmiga.

Nu är det bara en dag kvar med denna fina klass, det har funnits mycket konflikter men vi har skrattat mycket ihop också. Särskilt de senaste veckorna är det som att alla helt plötsligt har börjat fatta att vi kanske inte kommer att se varandra igen och alla har liksom blivit mer öppna och försonats med varandra. Själv tyckte jag att det skulle bli väldigt kul och spännande att börja på gymnasiet, men nu har jag nästan ångrat mig och vill inte lämna mina gamla vänner för att träffa nya i en ny stad. Scary...
Så nu ska jag ladda och öva inför morgondagen då jag och två till ska spela och sjunga en låt som vi har komponerat inför hela skolan. Lär nog bli riktigt pirrigt eftersom jag tidigare nästan har haft scenskräck, men det kändes bra på genrepet så det ska nog gå bra. Det är bara att ta det som det kommer och göra sitt bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar