måndag 12 augusti 2013

Håkan Hellström


Detta är då några utav de bilderna jag tog på Håkan när jag var i Varberg. Men det är långt ifrån alla, så det lär dyka upp en hel del framöver.

Jag var där med min kompis, hon och hennes familj semestrade med husvagn, så jag kom dit och sov över i två nätter.
Vi var där 12,5 timmar innan insläppet och fick grymma platser. Så vi stod längst fram och skakade galler! Konserten var helt underbar och jag hade galet kul när jag hoppade och sjöng med så att jag blev alldeles hes.
Efter konserten träffade vi några vänner och tog ett nattdopp. Vilket är något jag verkligen rekommenderar! Det var så härligt, man kunde inte skilja på havet och himlen och sen alla lampor som speglade sig i vattnet när man vände sig i mot viken. Hehe, jag vet inte ifall ni reflekterar över sådant, men jag gör det.
Sen spelade vi kort, vilket vi gjorde mer en en gång när jag var där. Jag brukar inte spela så mycket kort, men efter de tre dagarna var jag "nästa proffs". Det var helt klart en utav de bästa kvällarna i mitt liv! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar