tisdag 15 oktober 2013

Mina händer är fulla av sår men vad spelar det för roll när du befinner dig så långt bort?

Sitter och kollar igenom bilder ifrån sommaren, stannade till lite extra vid några klipp från Håkans konsert i Varberg. Det var så fint att jag nästan började gråta. Att minnas en tid som var ljus och fin innan något slags mörker hopade sig.

Denna veckan har min klass PRAO och jag har hamnat på ICA. Egentligen hade jag velat vara på någon tidning eller en fotograf men alla jag frågade hos sa nåt i stil men att de inte kunde ta emot någon nu för att de höll på att ändra något. Men, men ICA är inte fy skam. De som jobbar där är jätte trevliga, det ända negativa är att mina redan torra händer har fyllts med sår efter att jag har skurit mig på papper och kartonger när jag har plockat upp varor och jag måste säga att de svider som in i helvete! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar