fredag 27 september 2013

Stockholm

Nu är det helg igen och det har gått en hel vecka sedan jag besökte vår fina huvudstad. Personligen är jag en aningen besatt och vill inget hellre än att flytta dit. Kanske beror det på en önskan om ett något roligare, mer spännande och finare liv, vad vet jag. Men i alla fall så älskar jag att strosa runt på gator omringade utav fina gamla hus, och själv tycker jag att omgivningen spelar stor roll och min estetiska sida uppskattar verkligen fina städer. Så jag önskar verkligen att jag kunde åka dit oftare.

Snart är det dags för mig att välja gymnasium och just nu vet jag inte riktigt vad eller var jag vill gå. Men jag har funderat lite på ett gymnasium som ligger i Täby, Enskilda gymnasiet. Där finns det ett författarprogram som verkar intressant så därför undrar jag om någon vet något om det och hur det är... Ni får gärna kommentera eller skriva till mig om ni vet något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar