onsdag 2 oktober 2013

Stockholm #2

Här kommer ytterligare några bilder ifrån Stockholm, vill verkligen tillbaka dit.
Idag fick jag nöja mig med att vara med att träna några fotbollsspelare. Deras tränare ville ha hjälp med sprintträningen och då ställde min snälla mamma upp och jag  och min syrra var tvungna att haka på.
Men höjdpunkten idag var ändå att vi fick besök utav Johanna Lindbäck! Det var roligt att få höra hur en riktig författare har det och jag fick en del tips. Riktigt roligt var det när hon frågade om det var någon som funderade på att bli författare eller journalist, det blev tyst och ingen rörde en min utan jag som sträckte upp handen. Aningen pinsamt när hon sedan började frågade mig om mitt skrivande och min blogg, samtidigt som klassen tittade undrande på mig. Rätt awkward! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar